Blac Chyna Says Tyga Hacked Her Twitter Account

134
SHARE

Black Chyna Twitter Hacked

The breakup of Tyga and his sex industry working wife has taken a turn for the nasty…

Over the weekend, Blac Chyna claimed her estranged husband, Tyga, hacked her twitter only to claim she cheated on him and used the Lap Dance lyricist for his money.

Here’s Blac Chyna response:

Tyga Hacks Black Chyna Twitter

Hollywood Street King on Instagram
Previous articleIs Kris Jenner Managing Tyga?
Next articleYung Berg Owes $87,000 Back Child Support Payments

134 COMMENTS

  1. I am rooting for her DMV hoodrat ass. I am being so sincere. I do not want her to end up like her mother.

    • SHE A HOOD RAT?

      THEN WHAT ARE YOU BECAUSE NOTHING ABOUT YOU COMES ACROSS AS CLASSY.

      GO CALL THAT TRANNY YA HUSBAND PROLLY FUCKING AND ASK SHIM, HOW YOU DOING?

        • I didn’t forget-I never knew that. All I ever see s a bunch of twerking and booty clapping , and you can learn how to do that at slumber parties, LOL. But i like chyna and hope she leaves that nigglet and that kartel of stankass witches in the dust.

      • What is your point? The lack of spelling, grammar, coherence and subject-verb agreement made me miss it.

  2. Seriously; who cares. The tea on here is becoming so weak & watered down.

    **Here’ s some tea**

    Some1(not sure who) made me 4get to turn the time/clock back 1 hour yesterday.

    I already s/ w TMZ & Harvey is looking into the situation for me. Will keep u all informed.

  3. Brothers who frequent the strip clubs are going to have to realize that they are not GOD, must not do GOD’s work and should know that know one wants to be helped unless they 1st help themselves, most strippers are professional and legal panhandlers, plain and simple and strips are a prison on the Black Community for it takes much needed money out of the home and put itself (money) in the hands of women are for the most part drug and shopping addicts, who need to be in rehab and get GOD into there twisted lives. Tyga is learning this fact out of his public humiliation

    • PUBLIC HUMILIATION? NEGRO PLEASE! CHYNA DID WHAT SHE HAD TO DO AND NOW SHE HAS HER OWN BUSINESS IN BEVERLY HILLS! YOU A FUCKING HATER.

      WHY DONT YOU WORRY ABOUT ALL THE DICKS HE PROLLY SICKED TO BE WHERE HE AT? YALL SO HATEFUL TOWARDS A DANCER WHEN ITS YALL NEGROS FUCKING TRANNIES BEHIND YALL SO CALLED “GOOD GIRL’ WIFEY’S BACK!!

      DANCERS KNOW YALL NEGROS AINT SHIT BUT IT’S THE SQUARE WOMEN WHO DON’T KNOW SO THEY THINK WE ARE THE ENEMY WHEN IT’S THESE FAGGOTS FUCKING THEY HUSBANDS THAT THEY NEED TO BE WORRIED ABOUT! I BET MY LIFE THAT YOU TRIED SOME GAY SHIT BEFORE. ALL YALL MEN IS GAY!

      • This is nothing against strippers, it’s against strippers who think They have the right to get mad because people don’t approve of what they do. Let’s face it, it’s not really a noble profession.

        But she should be humiliated, you damn right. taking off her dirty ass thong off showing her secret garden to sexual deviants. You on the attack because you know its a screwed up job. You would be a better person to go ahead and admit that it’s a low down dirty occupation. There is nothing wrong with knowing that what you do is less than respectable and realizing its f*cked up, you will get more respect that way instead of calling people names for telling the truth about a occupation that no one wants their children to do. Your world is screwed up and its understandable that you feel and talk the way you do. You have a nasty mouth, a nasty attitude and nasty mind to go with your nasty occupation. If times are hard then say that, don’t come with no “people forget that strippers are classically trained” garbage no one gives a shit about that, I don’t think the stripper application has a box to check if you are classically trained. Holy shit!!!! I wish the dude flipping the burgers at McDonalds would jump up and say “people forget that a lot of workers at McDonalds have Culinary Arts degrees”. We know it’s hard out here and if you feeding people until something better gives, then so be it, shake dat ass. But don’t get mad because people don’t carry automatic respect for strippers, it’s 2014 but not everyone sees everything as acceptable. ain’t nobody hating on strippers, it’s just that most people dont want one to have til death do them part. I got a secret, when a dude say that their wife was a stripper at one point in their lives, no matter how fine she is people say to themselves, I’m glad that ain’t me. Wether you are a prostitute, a pronographic movie producer or a stripper, selling sex is selling sex.

        • And you are probably one of the ones buying it so.shut your hypocrite ass up, noone wants thier child to.do it but they dont mind watching it, that is why it is hypocritical to bash sex industry workers its a huge business, i know women who go to stip clubs to have fun, i know women who get lap dances its not just men, sometimes its couples, what about bachelor parties? It is adult entertainment, dont get mad at the strippers get mad at the millions of people demanding it because it wouldnt be as sucessful if there wasnt hypocrites like you who get off on it and then shun it

          • Fuck strippers and the motherf*ckers demanding it. You think I care about the people who go to these f*cked up places and pay for someone to take thir clothes off, Or a woman getting lap dance from another woman, you are seriously confused if you think that shit was any kind of justification. Ok because people do it as a couple that makes it right. And what about bachelor parties, just because people carry out stupid traditions or make excuses to do wrong then it’s ok. Who do you think you talking to!?!? With you logic, selling crack, meth, heroin, and ecstasy are ok because there are people who want to do it. Oh and it’s really on if couples go and do drugs together if a woman go to a strip club where women are stripping to have fun, she a dyke. Give me a valid reason for you argument other than people want it and people do it. You must be put of your mind to talk about somebody getting off on it and shunning it. You got me confused with the dude you visited yesterday and gave 10% of your stripper earnings or your daddy who walked in on the middle of your set last week. You lost your rabbit ass mind if you think I will drop a dollar on the floor just to see your personals. I lived long enough to know that there is nothing to gain from a transaction between a stripper and a trick. If I deal with a stripper, she bringing it back…..”see, them niggas want the honey…you know the rest.

            • Drugs is chemically altering your state of mind, watching sex entertainment is natural and not going to change anytime soon because sex is the basis of existence

            • I was going to tell you I’d dance for you in the privacy of my home, but my mini cakes have deflated into nothingness. Being on the go caused me to shrink even more, and the first thing to go was the teeny bit of booty I had. The only thing I can make clap is my hands. Lol!!!

            • You know what, you are the one on drugs. But I will give you points for saying he obvious and pointing out the fact that sex is the basis for existence. But you you forgot that heterosexual sex is the basis for existence. Go back and read your post when you talking about women going to strip clubs to ave fun. Woman on woman sex aint gonna make no life, so what does that have to to with existence other than being a deviant. And before you start trying to excuse talking about just having fun don’t even try it because human existence as nothing to do with having fun. That’s some serious onside ring the forces that are trying to stop human existence. You argument is half baked, motherf*ckers having fun with sex is what’s causing the problem. Just because it’s nature does not mean you need to get irresponsible with it. It’s a very powerful thing, if it wasn’t, it wouldn’t be used as a tool of deception and accommodation. People are weak and we fall on a daily basis and have to get up. i believe in God, That being said I have had sex out of wedlock and am no better than anyone else and I acknowledge my sins and ask for forgiveness but I would be a far worse person to try and justify my sins and tell people that I’m not wrong because sex is natural. Natural does not = a game.

            • LMMFAO….Oh man, I just ——–FLATLINED———

              It’s ok with me, you can go ahead and do the “Nolia Clap”. It’s all good. Buns are one thing but I love my fruit. (honey dews, casaba, cantaloupe, charlyn, christmas, water) you know the melon variety…lol
              A great lyricist once said. ” I ain’t being picky cause she ain’t even got to have a big ole booty, just something well proportioned to her body, you know a nice lil ole tail”…….lol

        • I totally agree w/u. I’m a dancer from way back, did what I had to, STILL own it, AND moved on. At some point & time, one HAS to own their shit.I didn’t feel the need to grow old shaking titties, or popping my twat. Do what u must at that time, & get the f*ck out the club.

          • Shortcake:

            No one has any doubt that you: a) kept it classy, b) had a game plan, c) danced for a time so you could get your education or do something tangible and d) weren’t a slave to the pole or that life.

            You did what you felt like you needed to do at the time, but you kept it in perspective. There’s no shame in that. When one exits that life and still dresses and behaves like a stereotypical stripper, they need not get mad at society when society only sees them as a stripper.

          • Hey, and thats how it is. I got cousins and elope I know from school that hit a patch had to get it. Dd what they had to do and rolled out. And I have all the respect for you, But them people tryin to be Ronnie and Trix from he players Club can’t get no love.

            • how am i a drug user, you brought that BS up in an attempt to compare apples to oranges, and you need to re read my post first off going to.a stip club does not mean you are having sex with anyone, secondly if a woman goes to a stip.club with her friends for fun that has nothing to do with woman on woman sex, you are just going to the extreme and doing the most to prove your point, and your a damn hypocrite too because i know you have watched porn or gotten turned on by a half naked woman in a movie, but okay you can play that little innocent act if you want

            • Is that all you can say, hypocrite? Save that hypocrite shit until the day I take a roll of pennies break it in half and pay you for two wack ass lap dances. You know what reality TV is some of the worst shit going and as matter of fact the most ratchet loud mouthed person on reality tv say. “you nebber sen me bek to da trip cluh, cuz ai ain’t going bek” that should say something. and dont believe the hype cause Steebie ain’t gon come through the door (as Joseline says) and tek yooo oud da trip clu and giyu nu lie.

      • Chyna’s business is in Encino. If you want to stan for her, the least you can do is get your facts straight. Geez.

        • Mostly broke ass ninjas, cheap ninjas and little dick ninjas are bitter towards dancers and workers in the sex industry
          Men who are not popular with women hate the strip club. They feel insecure around women who dont need them 4 nothing but their money

          • Hahahahaha. Good one girl!!! Yeah, I’m on the way right now to catch me one of the big dick niggas on his way out the strip club. That’s where them cool niggas hang out . Don’t nobody want no nigga that ain’t willing to blow his money at the strip club. I’m looking for one of hem ballin ass niggas that ready to turn up. Fuck them boring ass niggas who puttin his money in the bank or investing his money, Later for that stupid shit. Any nigga puttin his money away, only doing it cause his dick little. Hahahaha, f*ck them lil dick niggas with they money in the bank. give it to them hoes in the strip club then come home and break a bitch off.

            Your thought process pains my soul. You thought you said some fly stuff, but I doubt if anyone’s dick is smaller than your brain. You are a a bigger joke than you even realize, You give black women a bad name. You are a dumb bitch who criticizes rational thought process. Only niggers can find a way to put a person down for doing right. You were the little stupid nigger who picked on the other kids who did their best in school and said they were trying to be white.

          • How about men who dont want some broad putting her sweaty, smelly ass in their face because he know she just had ten ‘ninjas’ stuffing dollars, fingers and dicks in it! Is that possible?

          • You’re pressed about a complete stranger. Ask yourself what’s missing in your life that you pop up like a stray, rabid animal to attempt to pop shit about me when I could buy a whole kennel of you with the crumbs in my $1.49 bag of sour cream & onion Ruffles. Now scamper along before I call Animal Control and have your bitch ass picked up and subsequently euthanized, you failed back alley abortion.

  4. I LIKE HOW YOU CALLED HER A SEX INDUSTRY WORKER AS IF SHES A PORN STAR OR SOMETHING!!

    JACK YOU BE ROOTING FOR PIMPS BUT THEN TURN AROUND AND BASH DANCERS. ARE YOU AND YOUR PIMP FRIENDS MAD AT ADULT ENTERTAINERS WHO ARE INDEPENDENT BECAUSE THEY REFUSE TO BE SEX TRAFFICKING VICTIMS OF LOSER SOUL SUCKING PIMPS WHO BEAT AND TAKE ADVANTAGE OF YOUNG GIRLS? ARE YOU AND YOUR PIMP FRIENDS MAD THAT ADULT WORKERS RATHER GET PAID FOR THEIR LOOKS AND TIME RATHER THAN LET SOME NEGRO BUM KICK GAME FOR FREE?? NOPE! i KNOW LAWYERS WHO EVEN GET PAID FOR THEIR TIME. ITS A NEW WORLD. WOMEN ARE STARTING TO REALIZE THAT YOU WHITE, BLACK, BLUE OR WHATEVER COLOR NEGROS ARE ONLY GOOD FOR MONEY!

    AND TO YOU SQUARE BITCHES HATING? DIG THIS!! I KNOW FOR A FACT THEM SAME MEN YALL LOVING TAKE IT UP THE ASS OR GET THEY DICK SUCKED BY TRANNIES!! BETTER USE A CONDOM WITH YALL NASTY ASS FAGGOT HUSBANDS INSTEAD OF WORRYING ABOUT BLAC CHYNA!

    GET YALL MOTHER FUKING LIFES, FAGGOTS!

    • Of course lawyers get paid for their time dumb ass! You think they go to school 8 years to give u fee advice on how to stay your hoe ass out jail. Welfare, ok stop jacking like u don’t use food stamps bitch. You not paying hoe tax you plastic ass trick. Bitch made up like a Polly pocket and trying talk like she what’s what. You a hoe period point blank so say dat!

      • Time meaning for other things, DICK HEEEEEEAAAAD!!

        And I’ll be a hoe but guess what, YOU STILL A THOT MONKEY WHO’S NIGGA PROLLY A STRIPCLIB REGULAR BLOWING HIS STACKS ON ME WITHOUT SEX!!!!

        I LAUGH SO HARD BECAUSE THE SAME BITCH THAT WAS HATING ON ME………………. HER FUCKING ROOF WAS LEAKING AND HER LIGHTS WAS SHUT OFF.. MEANWHILE HER “maaaaaaann” WAS COMING IN THE CLUB MAKING IT RAIN.

        I SENT THAT NIGGA HOME HORNY WITH LENT IN HIS POCKET.

        I BET HE FUCKED HER DUMB ASS UNDER THAT LEAKY ASS ROOF!!!

        HAHAHAHAHAHA!!!

        YOU REMIND ME OF THAT BITCH FOR SOME REASON. NOW FINISH CHOKING ON THAT NIGGA THOT YOU THINK IS IN LOVE WITH YOU DICK , DUMB BITCH! YOUR A JOKE JUST LIKE ALL THE OTHER BITCHES THAT LOVE TO THROW SO MUCH SHADE. MEANWHILE YALL AINT GOT SHIT BUT PUSSY AND ASS. BROKE THOT! GO TO THE STORE FOR ME!! I MIGHT LOAN YOU BAG, BUM BITCH!

        • Bitch i thought you were not going to go back and forth. That’s that stripper mentality, always want attention. Take your expired as p*ssy to bed, dont you have a set tonight? Yuck mouth ass hoe. Bitch gargle with nut for a living, is that how your teeth sparkle so white? FWM!!

      • Time meaning for other things, DICK HEEEEEEAAAAD!!

        And I’ll be a hoe but guess what, YOU STILL A THOT MONKEY WHO’S NIGGA PROLLY A STRIPCLIB REGULAR BLOWING HIS STACKS ON ME WITHOUT SEX!!!!

        I LAUGH SO HARD BECAUSE THE SAME BITCH THAT WAS HATING ON ME………………. HER FUCKING ROOF WAS LEAKING AND HER LIGHTS WAS SHUT OFF.. MEANWHILE HER “maaaaaaann” WAS COMING IN THE CLUB MAKING IT RAIN.

        I SENT THAT NIGGA HOME HORNY WITH LENT IN HIS POCKET.

        I BET HE FUCKED HER DUMB ASS UNDER THAT LEAKY ASS ROOF!!!

        HAHAHAHAHAHA!!!

        YOU REMIND ME OF THAT BITCH FOR SOME REASON. NOW FINISH CHOKING ON THAT NIGGA THOT YOU THINK IS IN LOVE WITH YOU DICK , DUMB BITCH! YOUR A JOKE JUST LIKE ALL THE OTHER BITCHES THAT LOVE TO THROW SO MUCH SHADE. MEANWHILE YALL AINT GOT SHIT BUT PUSSY AND ASS. BROKE THOT! GO TO THE STORE FOR ME!! I MIGHT LOAN YOU a BAG, BUM BITCH!

      • Fuuuuckkk you too, Thing 2! You the fat bitch always cosign with ratchedness because only scum accepts your ass. Trying to come up off nothingness. I’m sure you too rat weave wearing hoes would put on a good show! Bitch need a friend bad as hell! Take your ass on Facebook then with your desperate ass

      • She not shaming the devil idiot, she giving him glory advocating selling sex. I pray you don’t have daughters!!

  5. TO THE BANK AND THEN THE SALON I GO. WHO EVER GOT SOME SMART SHIT TO SAY CAN SUCK A SQUIRRELS NUTS!!

    I AINT GOING BACK AND FORTH WITH YOU CRAB IN THE BUCKET ASS NIGGAS! MOST OF YALL ARE DL GAY, ON WELFARE OR JUST A COMPLETE MESS ALL TOGETHER. NONE F YALL CAN JUDGE UNTILL YALL PULL THEM DICKS OUT YALL ASS CHEEKS AND MAN THE FUCK UP IN LIFE!

    • Ok, we’ll stop hating when your tramp ass prove you making them coins simply because you can twerk. Bitch you f*cking and sucking on these DL husbands so shut that shit up! If you headed to the bank bitch why you sound so f*cking miserable.. You chose that stupid ass ‘profession’. You drugged up cunt. Tell me u dont pop mollys and perform wicked ass sex act!! You a liar AND your breath stinks!! FWM!!

      • Most of the women doing high class sex work have degrees, but they say that even with a degree they make substantially less than men, but in the sex industry they are paid very well,

      • Prove what to whom for what? BITTTTTCCCCHHHHHH PLEASE!

        Ya monkey ass dont matter enough in life for me t prove shit! And every dick I ever sucked whether in a relationship or not HAS BEEN WITH A CONDOM because the only thing I eat RAW is SUSHI, MONKEY HOE!

        Finish f*cking dirty niggas raw just for the child support and abortion money!! YOU NIGGA HOES ARE THE NASTIEST CLOSET WHORES!! I rather be a stripper with no disease, never pregnant by a bum and never had abortions THAN TO BE A BROKE RAN THROUGH CLOSET WHORE WITH NOTHING TO SHOW BUT FOOD STAMPS AND LOUSY CHILD SUPPORT CHANGE (IF YOUR WORTHLESS ASS CAN EVEN GET THAT).

        HALF YOU BITCHES GOT A GANG OF KIDS THAT DONT EVEN LOOK ALIKE BECAUSE YALL FUCK TOO MANY PEOPLE RAW! DUMB NASTY ASSES!!! EAT A DICK!!!

            • Not me though I f*cked men raw and suck they sweaty balls, I used to strip and f*ck my custeez too, aint nothing like it boy I miss those days! if I wasn’t so into sucking p*ssy id go back and give it a try times are hard.

            • She said relationship OR not…but thus bitch doesn’t gave relationships. Who wifing this train wreck, Goldie?

        • I cant even front @StopHatingOnDancers,
          U are sure telling the truth whether anyone agrees . Like it or not, she is speaking the truth

            • You and your limited vocabulary need to order an American Heritage Dictionary and learn to refer to people in terms other than “bitch,” “ho,” and “slut.” From all indications, you grew up unwashed and unwanted. Perhaps those random tricks passing through that project tenement you call a home referred to you and your mama as bitches, sluts and hos, but that doesn’t give you the right to disrespect others. You’re excused and dismissed.

          • Enlighten me! What truth has she spoken except she tricks on the side of her ‘dancing’! Oh about the guys that she tricks off with, so we just haters because we can’t suck and f*ck like her or the random insults she throwing up that doesn’t mean shit to me because they dont apply to me.

  6. Now why would Tyga hack into her twitter account? That sounds kind of gay to me. Either Tyga must be an attention seeking whore or theyre both in on this.

    • sounds like Kylie may have hacked her account. What was said just doesnt sound like it came from a grown man let alone a rapper. Was that the best stab at her he can come up with? No wonder Young money wont put his records out. And I also doubt that he would put his son in the mix. I blame Kylie!!!

  7. they were never married they have a child together sex got in the way!!! marriage then sex not the other way around
    blac should of thought about her son while she was f*cking that (bull dog looking nicca)

    now tyga is f*cking that ugly kardashsian/jenner and kris has his dick on hold (holding gel)

  8. Stripping is just another hustle just like a man selling drugs but you eventually stop once you get your life together. Blac Chyna chose to invest her money in businesses which is a very smart move. A man will sell drugs go to jail and never have the common sense to invest. Smh.

        • You’re a roach, aren’t you? The time you spend attempting to check people on HSK is time you can spend checking the balance on your Baby Phat Rush Card and reloading that bitch. We know you don’t have a bank account. We know you don’t have a bank account, edges, walls, a mouth full of teeth, a flat stomach, a clean ass, etc. Leave people the f*ck alone, get a life, then pull that mltherf*cker together with the quickness.

          • @My Friend, B. Stiviano,

            `\(0_o)/` What in holy hell is going on over here? Did you jack my friend’s name?

            I saw something else a while back that made me wonder what pissed you off so or if some loon stole your name.

            Hummmmm….

            • Reg:

              My handle was hijacked on the Blac Chyna thread a few days ago, but my responses to Philly are very real. I’m not here for antagonistic bitches who are mad because their EBT cards weren’t reloaded and their Section 8 is about to end.

            • You are one evil bitch. you claim to be about God and love and religion, but you crucify those here who probably need love and understanding the most.
              “The least of these.”

              You are as Godly as a black velvet painting of Jesus Christ and Elvis. Fake phoney and purely symbolic.

            • Ms Reg see what I mean? Another antagonistic bitch riding my bra strap im so done with HSK , And Bitch go see if you can stand you stupid ass in line and apply all over again, you the fake bitch in here I’m all that and a dime sack! !

    • It’s not a man thing or a woman thing, it’s a stupid motherf*cker thing. Some men will sell drugs and never invest and some women will strip until look so bad until no one will tip them. Are we gonna start gender banging today?!?!

    • She didn’t invest her stripping money in nothing but weave and butt injections and partying. Tyga put that bitch on!

        • You popped back up again, huh? I thought I was on HSK, not at Chuck E. Cheese, but I will gladly play Whack-A-Mole with your dipping and dodging ass. Let me grab my mallet and collect these tickets.

        • You aren’t smart enough to deny that you smell like carcasses, month old fish, used tampons, shitty diapers and onions. Whew! ROTFL.

          You’re worried about my ass like you’re a nigga and you stand a chance. Bitch, I f*ck with the meat market, not the fish fry.

          • @B.S.,

            This is not your “Bright LA Shine.”
            THIS is 110th & Avalon type shit which is NOT you…just saying!

            • Reg:

              I have no clue where 110th and Avalon is, but whatever. I’m not here to be disrespected by anyone, particularly people I don’t communicate with. This roach pops up and wants to post behind me when I’m not @ing it. It tried and it failed.

              On to the next.

            • @B.S.,

              I don’t know exactly where 110th & Avalon is either…that’s how far deep eastside it is..no place either of us tend to travel even when venturing to the hood!

              I get that you’re “quite irritated” by this person but you “WENT IN & HARD” on several of your comments.

              You know I’m not getting in your business as I know full well you can handle yourself but…just a gentle reminder “to remember the caliber of person you are.” You bring insight, perspective & diverse ideals to HSK more often than not. A lot of people look forward to reading your posts. Don’t let the craziness catch you up!

    • I will learn to speak ‘proper English ‘, once I have mastered how to do that,in a forum that favours typing,over speaking.

      • Philly you the last ho to be correcting me in here you need to correct the smell coming from your stinking twat bitch, you are truly f*cking things up in here I think you work for this site you stupid bitch !

  9. All the name jacking and mindless petty namecalling just derails the thread. Its an attack on our communication and keeps us from exchanging real tea like we used to.
    I miss the old hsk…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here