Kylie Takes Sexy Picture on Tyga’s Bed

33
SHARE

KYLIE TYGA BACK TOGETHER

In case anyone cares, it looks like Kylie and Tyga are definitely back together and hooking up again, and it was all confirmed on Tyga’s Instagram.

Now that he finally has his girl back (just a week after she got ran through by PartyNextDoor,) Tyga couldn’t wait to share the news with his followers.

He posted a picture early this morning of Kylie sitting on a bed. The caption reads, “They always come back…”

After catching heat for the caption, Tyga deleted the pic, but of course a bunch of blogs got the screenshot.

Oop! ??? #PostandDelete #Tyga #KylieJenner

A photo posted by The Shade Room (@theshaderoom) on

Hollywood Street King on Instagram
Previous articleJermaine Jackson’s Abusive Wife Files for Divorce
Next articleAzealia Banks Retires from the Rap Game

33 COMMENTS

      • Let's face it the white race is by far the most attractive and stop lying to yourselves…
        In every mixed couple there is always a caucasian…
        Many non caucasian will impregnant a white girl to spoil the white race just by jealousy…

        If non caucasians were that proud to be non caucasians they would keep by themselves and stop enjoying all of the technology designed by white people, stop playing the sports invented by white people, etc…

        As long as non caucasians live with caucasians, are desperate to f*ck/rape caucasians, and profit of the inventions of the caucasians, these non caucasians are just fooling themselves and discrediting themselves…

        We are lucky that the caucasian is like the rest of us that is controlled by the joowish bloodlines otherwise they would simply wipe out any non caucasian messing with them…

        Time to pull our fingers out of the ass

        • You're joking I hope but if not……
          There are plenty useful everyday inventions that were made by people of color. Who taught you these things they put hateful thoughts in your head. Are you saying you're not proud of your heritage because you're using a phone/computer? Should white people stop listening to a large majority of music? Should they stop eating peanut butter? Stop using traffic lights? Where would NASA be without George Carruthers? There are beautiful people of all backgrounds. The world depends on each other no matter your race, religion or anything else.
          Again I hope you're joking.

        • Wow… all this time I honestly believed Uncle Ruckus was a fictional cartoon character on Boondocks.

  1. these white girls must be doing something right.
    blk women loosing us bm fast but I guess y'all shouldn't hate
    .that's what you all get for being bed wrenches. tyra/Halle/garvis/dianaross/kelis.
    /tinaturna/may a Angelou/etc all the best be went white ..now its our turn karma a beach annit.u got bw on here hating smh.many of y'all date wm then when they dump your ass you come on hsk and take your anger on bm. lol the battle had begun we gone finish it.

    • Calm down. Tyga is not a catch. He's a liability. The white women can have these broke ass black men. Every time this happens I literally thank God that a black woman is not the one dealing with this crap.

    • only desperate white boys will set with a black girl, ask Rob Kardashian…
      black women and latinas talk loud and act like human trash most of the time and that is so unattractive ! They are like dudes with boobs !
      Black women are shamed because they have pubic hairs on the head instead of real hair : so they wear weaves which is totally unattractive !
      Uglyness is a common trait among black people, inbreeding is a bitch, if black men would have stopped impregnanting so many different women back in west Africa causing a major inbreeding problems (leading to so many genetic diseases), today's african-americans would be as attractive as the eastern black africans… No wonder why african-americans and west africans call each other "brother/sister" it is because they are actually half brothers and half sisters thanks to the intense inbreeding !
      Black people need to step up and take full responsibilities for their actions…
      And stop taking it out on the whites, affirmative action has wiped out the notion of "white privilege" and only benefits to the blacks…
      You wanna gain credibility and respect from the rest of mankind ? Do your thing by your own ! Train your doctors, your engineers, your lawyers, in your schools and universities ! Build your own technology by your own !

      • That is the coonest thing I have ever heard. 1)You know how many of todays beautiful models are from West Africa? also if East Africa was so beautiful how come they have the most poverty, and last I checked they have many many ugly women., its not about where you live or how you lived its how you carry yourself. There are beautiful and ugly women every where… trust me on that… 2)Blacks invented so much more than you can count. the refrigerator, network solution which lead to the foundation of the internet, traffic light, ambulance, and so many more inventions, first open heart surgery etc… What have you invented? White privileged is 24 hour privilege, unless you get pulled over, get stopped, get followed in stores, dispite the fact that you use drugs twice as much as blacks yet hardly get sentence, if you use welfare more than anyone yet some how want to blame some black people, if you get a job easier despite the fact that the black person has more degrees and more qualified than you are, then yes thats white privilege, so shut up with your illogical ideas that just gut destroyed. 3)Kylie is used and abused, truth is its actually the White women that want black men not the other way around.. In sororities and many places its usually the White girls going after the black men, not the other way around.

        • "You know how many of todays beautiful models are from West Africa? also if East Africa was so beautiful how come they have the most poverty, and last I checked they have many many ugly women., its not about where you live or how you lived its how you carry yourself. There are beautiful and ugly women every where… trust me on that… "
          -> these so called beautiful are no match compared to ethipian, kenyan and somalian women. Eastern african women don't bleach and don't wear wigs, weaves, hair extensions etc…
          "Blacks invented so much more than you can count. the refrigerator, network solution which lead to the foundation of the internet, traffic light, ambulance, and so many more inventions, first open heart surgery etc… What have you invented"
          -> in America but trust me in Europe all of that existed way before and was 100% white designed…Meanwhile in Africa…nothing ! All of that you mentioned never took place in Africa what a coincidence !
          "Kylie is used and abused, truth is its actually the White women that want black men not the other way around.. In sororities and many places its usually the White girls going after the black men, not the other way around"
          -> in america thanks to the joowish bloodlines owning the mainstream medias and even black medias are owned by joowish bloodlines…Racial mixing is a also a joowish designed scheme to destroy both black and white races…
          "White privileged is 24 hour privilege, unless you get pulled over, get stopped, get followed in stores, dispite the fact that you use drugs twice as much as blacks yet hardly get sentence, if you use welfare more than anyone yet some how want to blame some black people"
          -> because black people (15% of us population) commit crimes way more than every other races combined : that's what happened when daddy is to busy having sex with his hommies in jail… White people pay more taxes than any other races combined and is the largest ethnicity in the US so statistical it's logic they benefit welfare as well even if they are rejected by the Obamacare…
          "if you get a job easier despite the fact that the black person has more degrees and more qualified than you are"
          -> the typical excuse that concerns barely 1% of the black population, black people have the lowest IQ on Earth… If you were that intelligent your ancestors would have come with a thing called an alphabet instead of that primitive oral tradition… This white privilege is a joowish designed ideology to provide you with an permanent excuse for your failures so that you never ever get your shit together and it still works ! Affirmative Action destroyed the very notion of white privilege, asians and real native americans are pissed off because they are totally forgotten by this "apefirmative" action thing
          Salvery ? Another joowish scheme ! slave ships and slave trade were 100 % joowish owned but you are too scared to take it out on the joows… Joows account for 0,3% of mankind yet 40% of the plantations' masters were joows and there again you are too coward to blame them for that… The trade of sugar and cottons obtained via slave work were 100% owned joowish monopolies and guess what : you are still afraid to blame the joowish bloodlines for that…
          The problem of whites and blacks : they will never get along in the US but none of them will go back in Europe and Africa … American blacks and whites are doomed to destroy each other and the joowish bloodline will piss and take a kosher dump on your graves…

      • Talking about your family? You seem to know all black women. I'm a black woman and I'm not loud. I'm not trashy and I went to school, passed, got a good job and living a good life. I'm not the only black woman but I have friends who are just like me which means you need to get out more so you will see other black women and your sisters will are not the only black ladies. Walk outside and enjoy life and you might spot a special woman so you can stop hating women.

    • nobody wants a pedophile and a Tranny Chaser. nobody cares about TYGA
      and this isnt even a good example.
      WHAT DOES a TEENAGE GIRL DO? change her mind everyweek.
      all of this is PUBLICITY

  2. I seriously hope most of y'all coons in the comments are not real people who actually exist in the real world and that you're just trolls. WOW!

  3. I tend to notice many bm who are catches don't even want bw.Tyson Beckford never dated no sister.tiger woods aside from Obama. But Obama president he gotta keep up appearances.bm keep leaving in droves ways going on.so wat if tyga broke Kylie good she helps her man.ww always had our backs

    • I find it funny when people mention few men who have never dated black women before. Who is tyson? Tiger woods is ugly and here you are acting like they are a great catch. I'm talking about real men who are doctors, scientists not men who need to suck dick so they can get another job in the next movie. People who need to f*ck other man for this entertainment industry. Next time use a logic example. By the way I live in Africa and in our country black men marry black women more than they marry white women.

  4. You all are really letting these obese, sunken-crosseye, burn-victim-looking, butthole-shaped-non-lip-having, ratty hair, albino inbreds troll you? LOL. They only have anything because they spent most of their sorry existence stealing the things they could never do. They're an entire race that can't even dribble a ball better than a child.

    The black men that date them are typically desperate, rejects (wifebeaters, pervs, criminals, drug addicts, etc.), or gay. Most of them get with white chicks to sponge off them for life. The majority of black men do not want to crawl into bed with a manface chick built like a cereal box, unless they like dudes.

    • Taye digs and Beckford are rejects?the weekend?willsmiths son?comm'on bm leaving in droves becos y'all bw attitudes us..we done with y'all I'm sorry that's why y'all got only thugs to mate with breeding more degenerate s in society.no good be want be wtf going on it gotten outta hand

      • Taye Diggs and Weeknd are gay. I'm not sure if Tyson is gay. Many male models prostitute to men. Tyson was teased most of his childhood about his looks. He didn't get a lot of attention until he filled out and started lifting weights; he's bitter. Weeknd is a drug user who grew up around white people, and possibly in a racist home.

        Weeknd is mixed race. Will and Jada are mixed race. Will's son grew up around white people and with a father who works in Hollywood and has sex with white males. Will Smith even did a movie where he pays a white male to sodomize him. Jaden lets white males put dresses on him.

        Now go have a seat.

  5. Never meet a good bm going after a sister wtf up with that?sisters on got thugs left y'all done chased us good bm away wow.I wish y'all the best with ur thugs and baby daddy culture.

  6. Attention Jacky and Sasha. Time to handle these BW hating trolls. You have removed some of my posts in the past no biggie do the same here thank you. You will lose your juice with BW if you allow racist trolls with a specific, BW hating agenda to infest your comments. Hate speech against BW isn't cool. Neither is police brutality against BM.

  7. Unbelievable a bm speaks his mind and he's a troll y'all diss bm all the time and we accept it,this ain't no diss its a convoy if u can't handle it then f..UK you.bw cry out to massa to get bm arrested now y'all crying on a public entertainment forum? To have me banned lol grow up face the fact and start living right becos y'all be are losing big time. Like I said y'all date thugs becos that's all y'all can get.beckys done snatched us good bm.

    By the way 10.00 stop hating u tell me if Tyson s
    Approach end ur ass u wouldn't take him?were yalls proof these bm are really gay.why me st they all be gay to y'all lol.haters bet y'all bedwenches wouldn't call Johnny depp gay cus he's white.

    • You wouldn't know the truth if it hit you in the face wearing a dress and stilettos. Will Smith's son is a kid. He put on a skirt for a fashion magazine. A damn skirt and you want to tell me he is a catch. He is a damn kid. It's not black women's fault that they hate themselves. They probably hate their families too. Here is the truth, they can marry white women as many times as they like and bleach their skin and have a factory of mixed race kids but the fact won't change. They are black. They will always be black. White society will only grin at them when they have something but as soon as it finished they will chunk them out because they are black. I'm going to talk about you because you call yourself Uncletruth but you are calling other men great catch. Spending so much time drooling over other men and you think Black ladies are a problem. What next? You will say you are gay because black women made you like that.

      • Bw are the problem 07:32 look at the web and see them drooling over wm on forums like LSA yet bw are getting killed by white male kkkops.have u seen the kinda porn out there?who's bw sexing more?yes massa same Massa gunning their kids in the streets.the facts still remain blk male catches ain't checking for bw.I'll repeat Hayden Smith is a catch he's daddy rich and successful actor.we have no hard evidence of them being gay wm can wear drag yet they sexy if we bm do same we homo?y'all bw these damn right creepy with the hate lol I'm scared of y'all.let's not start with bw light skin obsession s its more than ours put a lightskin latino hunk with bw in a room and that dude going get f…led left and right if he wills yet bw say we are easy to bed? Hypocrite lol. Iv seen this ish with my own eyes y'all bw ain't pro blk y'all never fooled me I ain't no simp I'm the truth.

  8. Uncle Truth I am a BW and I know you speak the truth.
    I also was accused of being a troll when I was speaking my own truth on another thread.

    If you are not with the groupthink crowd here, your opinion is not welcomed by them.

    • Yes iv noticed the hive mentality.
      Also theres a You gotta attack only interracial bm but not interacial bw. That's just damn selfish just like the cheerio s ad.wm/bw act like blk men are the enemy I'm scared of some sister's these days I know you ain't like that though lol.7:23.

  9. Uncletruth, kiss my black azz…. The inside part too! Who gives a damn who you like. Black American men are not good mates. I don't even look their way! As far as I give a damn, you all can go to white women so it will be their problem, lol. Just so you know, when the police start shooting ya'll azzes, make sure you ask your white women to support you and protest. Because my spidey senses are telling me… you're on your own nicca when that happens, lol! Actually, the less black women produce black men, the better. Therefore the society doesn't have to worry about high rates of black on black crimes. So, if you don't like black women, it's your business. So make it that and move on! Get over it!

    • Like I said good bm aint check for yall.y'all are mad cause you gotta bed thugs and house em feed em..y'all even take care of white thugs too that's all y'all can get.y'all has fly get married only baby mmam'ed.the good wm seem to onky bed y'all and next yall.wen you date wm they usually ugly too.admit y'all lost it somewhere along the line.and y yes we have our backs more than y'all. Why u think we date em?they leave white privileges and date us.pls next bm get shot don't protest for us y'all ate just protesting to be on camera. Y'all love attention and on thing more.stay losing.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here