Waka Flocka Willing To Pay $50K For Blunt Roller

38
SHARE

waka-flocka-blunt-roller-job

Throw away your master’s degree… Know why? Because Waka Flocka is hiring a personal blunt roller, with an annual salary of $50,000.

waka-flocka-blunt-roller

Hollywood Street King on Instagram
Previous articleAdrian Peterson Pulled From All NFL/Viking Related Events
Next articleJoan Rivers Killed By Selfie Taking Doc?

38 COMMENTS

  1. 2 questions:
    Where did he get $50,000?

    What’s he doing that’s got him so busy he don’t have 5 mons to roll his own?

    Ol ugly uncomfortable shaped 3rd grade GeorgIa educated willing sex abuse victim.

  2. mashy head smoking too much is not good for the brain cells!! you hickory d*ckory n1gga have to do better than this

  3. Don’t make sense to me ,, but hey if got it, run
    With it,, it sounds like part of a story you will be
    Telling if you go broke. ” real talk I use to have a muf*cka
    Rolling my blunts for 50k a year ” lol

  4. You won’t just be rolling blunts,wacka will also put those soup coolers to use by $ucking off the blunt rolla,and tossing solids.wacka ant got no money,I thought he. Was going to do gay porn overseas!

  5. Hold up! Remembered Part II of LHHA Reunion where Deb came out her mouth and said that the show needs some mandatory drug testing? Now she was referring that about Joseline and Stevie. Hell in that the case, Waka needs to be tested too along with Scrappy and Benzino.

  6. n1gga look like a rottweiler! no joke tammy was wondering why waka didn’t have no sperm well this is the reason why

    waka has been smoking too much that’s why he’s sperm count is low too much smoking tammy needs to think about adopting or get d*cked down by another n1gga

    there’s a term we call men with no sperm in england is called a “jaffa” a seedless orange

      • @Artistgirl

        you might think i was being a little harsh but i wasn’t tammy’s excuse for waka’s low sperm count was “he was in a car accident”
        she got it wrong. he’s smoking too damn much that’s why he’s sperm count is low!!

        tammy needs to do a beyonce and get a surrogate father!! because waka’s sperm can’t even spawn a child with his wife

    • @Anonymous

      yes, he’s mother should of schooled him on that shyt but she didn’t. she was probably smoking with him which isn’t a good look

  7. If his Daddy Deb is such a goon and the “shug knight of the south” then why can’t she control the dumb shit her son does on social media, first this nigga post a pic of him aiming a gun now he is trying to employ a weed roller, smh people act all gangster with others but can’t control their own kids..beat it

  8. Did this nigga really sacrificed his brother to roll toothpicks?
    It’s not even no weed in that blunt above picture

    That cigar is slimmer than a pixie stick

    He wants to give people 50k to roll his glass or powder or what?
    What is that supposed to be rolled in there?
    i am just dumbfounded

    • LMFAO MAN YOU MADE ME GO LOOK ,..AINT SHIT IN DAT BLUNT BUT AIR,.. AIR BLUNTS ,..DATz POOR MAN BLUNT ,..BROKE NIGGA BLUNT …. IZ HE A RICH RAPPER OR WHAT ROLLING SEEDS ,.. DIS NIGGA HE BE ROLLING AL SHARPTON BLUNTz… DRIVING IN PHAT PHANTOMS !!

      • Al Sharpton? That would of made no sense a decade ago but fool is kind of stick figurish now lol So, you’re right

  9. Niggas act like they Neva have to grow up. He meant to say is

    there a job that pays 50000 so he can roll blunts.

  10. @GLOK lmao I have my own hair but damn shoe money I’m into bill money and building hell I work for my own shoe and nail money and cell phone lol at my GLOK hey love

    • CORNBREAD ,..HEY SEXY MOMMA ….IM JUST SAYING WHATEVER FLOATS DEY BOAT I GOT IT, BILL MONEY, I CANT ROLL BLUNTS FOREVER COULD USE THE HELP AND SIGHT OF SEEING SEXY WOMAN LIPS ON MY BLUNT DOES ME WONDERS !,..I NEED A NEW BONG …SO GUD TO SEE YOU MY LOVE !

  11. With all that is going on in the Black Community i can’t believe this was found to be news worthy. The things that are on Black people’s minds. No wonder we are always down as a race.

    • IM IN LOVE WITH MARY ANN ,..SHE MAKES ME FEEL ALRIGHT ,..SHE MAKES MY HEART SING AND WHEN IM FEELING LOW SHE COMES AS NO SURPRISE!!

  12. Gotcha talking didn’t he? Yeah, that’s what all this is about. Relevance. Weed is a relevant topic, so he’s connecting himself to the topic.

    That fool wishes he had $5.00!

  13. lmao ummm that is exactly what I was thinking …I do not thing he got 25k never the less 50k ..he is trying so hard to be relevant and make his light shine..this LOSER

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here