Brezzy Believes Ebola Is Just A Purge

    145
    SHARE

    Chris Brown Has Ebola

    Chris Brown took to twitter to announce that he believes the deadly Ebola virus is being used for population control.

    Here’s what Breezy floated:

    chris-brown-ebola-hypothesis

    chris-brown-conspiracy-theorist

    Hollywood Street King on Instagram
    Previous articleSnoop Dogg Says Iggy Azalea Looks Like a Man
    Next articleNeNe Leakes Walks Off The RHOA Set

    145 COMMENTS

      • Oh, He’s ON SOMETHING all right..- If you even *THINK* this semi-cracked out brother has a thought thats not fueled by drugs or p*ssy – I’ll buy YOU a Drink.

        • ^^^^ C Folks, Dis Iz what happens whe U TELL THE TRUTH!

          SOMEONE, OR SOME ENTITY Gets on here wit da quikness and calls U crazy or a crackhead, feeding N 2 the dis-information protocol.

          ASK YOURSELF WHY WOULD YOUR COUNTRY WILLINGLY LET EBOLA INTO THE UNITED STATES WITH THOSE DOCTORS???

          WHY DID THE WITE DOCTORS LIVE, AND THE AFRICAN NURSE THAT TREATED THEM N AFRICA, THEY LET DIE???

          EVERY FEW YEARS, THEY COME UP WITH SOME DISEASE TO GET RID OF FOLKS. (BLACK FOLKS N PARTICULAR)

          WHERE DO U THINK AIDS COMES FROM, AND DO U REMEMBER LEGIONNAIRES DISEASE N THE 70s? (WHATEVER HAPPENED 2 THAT?)

          DON’T TAKE FLU SHOTS, CAUSE N A FEW YEARS, THERE IZ GONNA B AN EPIDEMIC, WATCH AND C.

          U HAVE BEEN WARNED.

          • Right you are. Ebola has been around for yearssss! Now they are allowing victims of the disease over here in the US.. I cry foul on this one. Illumi’s allowing it to destroy and get rich at the same time with the Ebola shot. Don’t take it, I would rather go out of here and wait on the Lord. Thing “GEORGIA GUIDE STONES”.

        • Morning fam,
          Hope all is we’ll with evrybody on this glorious new day Given to us by the I AM, I just wanna spark a healthy discussion right quik to get some feedback from this article I came across about the virus and it’s distribution thru the RedCross

          the diff. Viewpoints from my enlightened brothas and sistahs on HSK is always enjoyed n just want to see what everyone gets from this read…

          ……Much love and blessings to you,all and mAy he continue to keep u and urs all

          http://www.theeventchronicle.com/ebola/ghana-ebola-real-people-gotten-sick-got-shots-red-cross/

          • Something on the way you “speak” sounds very inauthentic to me.It’s almost as if you are deliberately misspelling words to garner acceptance and thus make your message more palatable. Just my honest opinion

          • Yes people read the article posted above!!!!
            The shit dont make no sense.they would not let all theese people over here if they really had ebola,its a hoax.the vacination is the sickness but its not ebola.

            • It is a hoax. While CNN is parading around these sick, naked Africans rolling out of ambulances and New York Times is paying cash for ppl to act sick. .

              Something else is going on! !!

              This is most likely a distraction. . I know in the time since, gay marriage is now legal in NC… they snuck that ruling in seemIngly overnight.

        • Black opz op out had it been anybody else you’d be defending them. U can hate CB all u want but he’s right. You cant smuggle shit over here but now muthaf*ckas can climb the white house fence without being killed and ebola can make it over here. Seem like something going on, but jys like syphilis aids and whatever else manmade disease to kill off blacks this too will fail.

        • To BlackOpz ..Im sure a lot of his thoughts are fueled by music. ya think? no thank you, I don’t drink.

          • Prob not. He’s not know known for writing, producing. He’s a performer – a damn good one but dont stretch it. There have ALWAYS been diseases in history and there ALWAYS will be. Its not the end of the world (never has been before). Its not a plot just Mother Nature.

      • EBOLA IS A HOAX!

        Ebola Hoax: 100% REVEALED! CNN + NYT caught using…: http://youtu.be/1ZonCVRQ-2s

        CNN and New York Times PAID these Africans to act sick! ITS HILARIOUS!!!

        If the link doesn’t work, go to YT & type in “Ebola Hoax”.. several videos will come up.

      • Well, hell…this proves he actually has a brain, real world thought processes & honestly…he may be on to something!

    1. YEAH BUDDY BEST TO SHUT YOUR BLK AZZ UP OR YOUR BLK AZZ WILL B THA NEXT VIC,.. IT DONT TAKE NOTHING FO THEM TO PRICK YOU WITH DOSE OF THAT SHIT SON,…HE KNOW WHAT TIME IT IZ, I HINK HE TRYING TO GET OUT, ITZ NOT TOO LATE!

    2. LMAOOOOOOO! Chris say let me shut my black ass up LOL I heard that chris, because them folk’s you work for on a mission your right chris, I’ll take it from here, it’s a fact what Chris said, because why else would they bring the shit here to America?why would they bring this disease some place no one where it’s not common? No one in America has had ebola, so why would you bring the patience to a place where nobody has it? That’s like me going to McDonald’s and ask for a whopper and onion rings, they don’t sale the shit there why would you allow a deadly virus that’s extremely dangerous over here?
      There’s no cure where it was there’s no cure here, those people died that were here infected with the virus, there’s sinister plan at work here American were falling by the waist side, we’re the target in several situations IN OTHER WORDS WE ARE IN DEEP TROUBLE! They are on the job kill’en people, on purpose mind you, we are targeted people here in America, we will soon walking around in radiation suits and wants to live like that? Its get’en more and more ridiculous out here get ready.

    3. This outbreak of Ebola is a self-fulfilling prophecy in West Africa… Years of tribal and ethnic wars and bloodshed created the environment for disease and viruses to kill our kinfolk… Simple As That!!!

        • Us on this side have short memories. Liberia had a civil war from 1989-1996 and a second from 1999-2003. Sierra Leone’s conflict lasted from 1991-2002. Again, our own people do us dirty the most. I spit blades at those who cause bloodshed among us for a reason… 4500 dead and growing!!!

      • @ Tyrone U are out of your goddamn mind! Your words have just revealed u. You’re either an agent, acracker or a cracker in black face. Either way get your azz out of here You f*cking devil!

          • This is what we’re up against. Ebola is killing thousands because these 3 nations were caught up in tribal conflicts for years. Thus, no medical infrastructure to speak of. At some point, brothas in Africa gotta choose a side… They’re With Us or Against Us!!!

        • I’ve heard worse than that, you really wanna defend the crabs in Africa who have turned the continent into a ball of flames? You offending me, Never Will! Another militant that claims to love the black diaspora, but you’re in love with the slave barons and fraud revolutionaries that have killed us in the name of power and greed… F**k You Too!!!

      • U sound crazy.. Genetic recessives want africas resources thats what this is all
        About. And bill gates is involved at some level.

        • CB AINT STUPID HE KOW EXACTLY WHO LAGUED AFICAN WIH DAT SHIT ..YOURz TRULY THAT FAGGOT AND CHIEF POTUS WHO HELD A AFRICAN CONFERFERNCE A DAY AFTER IT SOCALLED BROKE OUT ,..TYRONE STF ON THIs YOUR EXPOSING YOU SELF SON ,..SEE YOU GET NO COSIGNS ,..WHEN COSIGNz GO ABSOLUTELY WRONG AN MAKE YOU SOUND LIKE A DUMBFUK

        • 10:57 –

          DEY ALSO WANT TO MATE WIT THE BLACK WOMAN 2 GIT THE DOMINATE BLACK GENE SO THAT THEY CAN SURVIVE AS A SUB-SPECIES.

          WHY, OR WHY ALL OF A SUDDEN U C BLACK WOMEN WIT WHITE MEN IN TV (SHONDALAND ANYONE?) AND MOVIES?????

          THIS IZ RITE AFTER THE IMAGES OF BLACK MEN AS ABUSERS, CRACKHEADS, AND DOWN LOW BROTHERS.

          WAKE UP AND SMELL THE COFFEE, FOLKS!

        • All the conflicts involve greed:

          South Africa…Diamonds
          Nigeria…Oil
          Libya…Oil
          Ivory Coast…Cocoa Beans/Chocolate
          Congo…Diamonds
          South Africa…Platinum

          Africa is the bread-basket for The West, always has been. Meanwhile, we don’t care one way or the other. Again, black people don’t see the greatness of god in ourselves to care… Other Folk Do… Shameful!!!

    4. The simpson curious George ebola, google it. 1997. This 23 yo, has been broken the sheep spell. Yal coons need to break

      • Was a big simpons watcher, saw this when it first aired and it left me kind of nervous, but seeing lisa coming out of her shell was a distraction from this crazy episode.

      • And the elite ain’t worried, they got the cure. They gunna let this thing spread. Airports woulda been shut if there was a chance that anyone could catch it and not be cured.

        • They have the cure indeed! I wonder what happneded to it?? They were report that the vaccine -zmap -or whatever -was a huge success after testing it on primates, notably the chimpanzee! After that,there was no mention of the drug. I wonder why?
          It seems these folks love testing vaccines and concoction on chimpanzees! It is rumored that aids is a strain of the chimpanzee virus-another failed test??

          • REMEMBER WHEN FARRAKHAN TOLD U THAT LIBYA HAD THE CURE 4 AIDS SOME YEARS BACK????

            WHERE IZ THE CURE, AND WHAT HAPPENED 2 LIBYA????

            ALL DIS SHIT IZ RELATED FOLKS.

      • Just like AIDS,and that croc of excrement article about it be just discovered in Congo in the 20s!

      • Exactly! Sadly for some folk this still won’t wake them up because they believe in their government, their president and those alphabet agencies. Basically this is another smoke and mirrors event happening. Kissinger is a demon.

      • YES all those diseases AIDS, Ebola are manufactured right here and taken for experiments in Africa

    5. This outbreak will change our practices,no more eating out,no more using public restrooms etc.this Ebola turns your insides to mush,it liquifies your organs and cause you to bleed from every orifice!

    6. What I’ve noticed is that of the people disgnosed and quarantined here in the USA, the whites have mostly pulled through. But the black dude died. Add him to that list of 4,000 plus in Africa and its pretty obviously that Chris is right, whether you like the way he conducts his personal life or not.
      And of course they have the cure. But they brought it here to take out several thousands first. When it crosses over to the mainstream like HIV did, then we will see the cure.
      Anybody know anything about Vladimir Putin? I always thought he was a real bad guy, now I don’t know… He must not be in their clique because he seems to have a very “f*ck yall” attitude toward the elite. He doesn’t support is r ael , gave amnesty to the wikileaks dude, and just announced he has some ebola vaccinations ready to go . I’m trying to learn more about him.

      • He knows what’s up and is bucking TPTB. The remedy is there but the drug company wants a piece. You pay or you don’t get.

        • chrissy brown aint bucking against nobody, his handlers tell him to post shit like that bcuz they know u assholes will believe whatever he say…chrissy kno wat happened to that black dude that they cut his tongue out, he aint f*cking wit ESAU like that, u saw he wore the dress at the bet awards…

          • U the asshole. And transparent as f*ck. Chris ain’t the one spreading a false message. That would be your ranting hysterical ass. u ain’t fooling NOBODY.

      • Putin is a pedophile & he is a mass murderer, he done killed waayyy more ppl than obama did. Putin used to be in charge of KGB, he tortured raped killed many ppl kill children all types of shit & in russia if u got money u cant speak against him or he will strip ur wealth & jail u…Putin aint shit, u think he give a f*ck about blacks…think again.

        • Receipts, please . If you have em. And he never said he cared about blacks he said he has vaccines. And yeah he’s kgb. Guess how many of usa politicians, journalists, celebrities, axioms are c
          I a.But that wasn’t the point. The point is, post links to your pesos claims

    7. As soon as a celebrity say it, it must be damn true riight? Yes the elites are doing it, but ppl think that they can kill everybody they want. it dont work that way God controls all nd he decides if it will be a outbreak or not, not some devil worshipper, they arent that powerful, its up to God. Chris needs to shut his mouth & bend over and be they bitch boy suckin dicks..they had to let the black afrikkan die bcuz they couldnt let the other afrikkans think they could come to america nd get treatment…he had to die…anytime a stupid celebrity say some shit yall go f*ckking crazy…i bet chris didnt tell yall he drank some damn blood last night & was at the orgy…he go too

        • always sis…bcuz its truth..MAN believes only in the flesh, they think some old craxxka can decide to kill off millions of ppl…HA, them craxxkas wish..thats why they have illuminati bcuz at the top they answer to satan & his top demon lieutenants and satan answers to God & Micheal the archangel, hes over satan & he tell them what God is going to allow him to do….Satan cant do this without getting permission from heaven..REALTALK

          • ^^^^ HOW MANY DID HITLERs OLD ASS KILL?????

            …AND STALIN’s OLD ASS KILLED 30 MILLION.

            DO THE RESEARCH.

          • Ok you are woefully ignorant , so let me enlighten you to help you out a bit. TPTB, who are almost universally not our people, can and do manufacture plauges and health crises. I’ll skip over the Tuskeegee thing and give you a real time example. Whole all the world focuses on ebola, Haiti is in the midst of a devastating Chlorea (sp, I may misspell it) attack that has killed thousands. Guess who caused it? UN peace keepers . They dumped their infected feces into the haitians main water supply . Research that, then get back to us with your helpless white folk rhetoric. Loser.

      • Yeah right. None of us have any of our own opinions. We need Chris Brown to smack us upside our heads “Rhianna-before-the-grammys style ” before we start to think*rolls eyes
        …According to the bible, Satan is currently on charge down here. So yeah he has plenty of say so and that’s exactly how it works. Chris doesn’t need to be quiet he needs to use his celebrity to spread knowledge. You Damn right the elites are doing it, so now what? We the sheep le all supposed to kbow about it just bot tell others?

      • We know God is in charge but we still have to be aware of the b.s. its not because cb is stating the obvious because ive been hearing about government producing and distributing diseases for a looonng time but if his statement has a young teen open their eyes to something more than a music video im cool!!!

    8. Chris Brown is not high on anything. It’s true what he saying. Those whites take their experiments in Africa Ebola and AIDS.

      Too bad for them because Africa is motherland, its where humanity began. So, no one wipe the black population out. It will never happen

    9. the afrikkans believe in that old tribal voodun shit & they wicked ass f*ck, the whites learned all they satanic shit from afrikkans & south americans..thats why some evil shit always befall them afrikkans and the afrikkans wit money been sold they people out & they let ESAU come and kill they own ppl, can’t blame ESAU for everything bcuz there are blacks that are double as bad as a crakxka

      • LOL….now you have truly revealed yourself. Because black folks ain’t never had to teach caucasians the first thing about practicing evil/ being satanic. U r so full of horse shit . Now this commercially produced bio weapon is gods wrath because Africans are wicked? Nigga, u stupid.

        • bitch bye, u sound like a tutsi bitter afrikkan & yes bish whites did learn everything about satanic rituals from afrikkans and south americans..they learned from incas & aztecs…watch that movie the “beleivers” all the rich whites were learning voodoo child sacrifices from the haitian man & spanish santamaria…stop being retarded hoe, u dont believe in GOd u belive in demi-gods too & that demi-god on ur shoulder is telling u its bullshit, but evildoers cant do shit without getting clearence first

          • Psychotic break much? You wish, freak . I worship the great I Am That I am, and I pray to Him in the name of his son and my savior Jesus. You and that thing you sold yourself to can just go head and keep whistling Dixie, you will never confuse me any true believers because we have Discernment so Bye Felicia or whatever your alter is named, demon.

    10. All these diseases were created to destroy the population. Unfortunately black people have always gotten the short end of the stick. They sent a black man with a 103 fever and cured the white folks. Something aint right.

    11. @ Friedrice. The Africans didn’t sell their on people into slavery. The white men who colonized Africa are the ones who were involved in the slavery and sold the Africans by force. Africans were colonized by whites until they started getting their independence in the late 1960s. A lot of Africans died when fighting for their rights. BTW African are not wicked. The didn’t teach anyone voodoo…

      • Afrikkans did sell their own ppl out, bcuz it was different tribes & shit in africa back then & they were setting the other tribes to get caught up by ESAU into slavery…& There are more afrkkan billionaires then black american billionaires..why? bcuz them afrikkans letting ESAU take the gold, diamonds, resources, & they let ESAU do his clinical trials there too & kill they own ppl..& ESAU reward them with his fake bullshit FIAt money. just go to show how stupid them afrikkans are they dont realize they 100 times more richer than ESAU but they believe whatever ESAU say..dont be stupid, Afrikkans created voodoo black magic while ESAU was in a cave beating his meat…u really think ESAU invented black magic??? HA HA yea riight hoe, u know aliester crowley stole all his magic shit from a black man named pascual who was afrikkan dummy..

    12. When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said ‘Let us pray.’ We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.

      -Desmond Tutu

      • Hahaha….and now the African don’t what white people owning land anymore. A country like Zimbabwe whites are not allowed to own land. They can invest in other businesses and buy houses but NO Land ownership. Many whites are now going back to their homes abroad. Africa has changed is not all those awful things people read….

        • DAMN RIGHT THEY LIVE BETTER THAN SOME OF US HERE ,.SHIT WE NOW NEED A SAVE A CHILD COMMERCIAL ,..WE GOT REAL FLIES AN BIG AIR BELLIES ON OUR BABIES NOW !!

          • Tell them… all those save a child commercial they do them out of their own interests. There very many rich people in Africa. People need to travel and see for themselves…At least I got the opportunity to travel to Africa….

    13. The complete verse: If my people who are called by my name would humble themselves and pray, seek my face, turn from their wicked ways, THEN will I hear fro heaven, forgive their sin and heal their land. 2 Chr 7:14

    14. Well he aint lying. For now im not going to judge the messenger but im going to judge the message. The boy is telling the truth. This is the movie Contagion playing out in real life. Jesus help us all.

      • AND THE SPRAD OF IT STARTED WHERE ELSE BUT IN DEM GOT DAMN AIRPORTS ,..WHERE PPL CAN SPREAD DAT SHIT FROM CITY TO CITY ,..WORL WIDE ! SHIT IZ REAL IN DA FIELD !

    15. You know Chris Brown an intelligent observation aboit this Ebola outbreak. But why is he scared of Ebol but not scared of and STD. Let ‘s keep it real i would buy what he was selling if he completely quite the music industry the second time they put him in jail.

      • I mean he’s scared of Ebola but not scared of AIDS, HERPES, and other STDS that can kill you?? Why Chris because they take longer to die from??? Remember this was the same man who was dancing around in a skirt at the award show a couple of weeks ago.

        • HEY BABBS HE VEXXED AND LASHING OUT ,.. HE BETTER STFU BEFORE HE GETZ HIZ AZ TAKEN THA FUK OUT, SEE THE ELITES CANT DO SHIT NOW CUZ THEY BEING EXPOSED …AND THEY LIKEz OF C BREZZY IS THE CAUSE !

          • Glok9 i work in the healthcare field and it’s not easy getting an admission and you really don’t know what’s going on with a patient. I stay prayed up daily. We also have the worst unions and health insurance too.

            • BABBS BUYLOTS OF TUMERIC SOAP AND TEE REE ILz WSH UP IN DAT SHIT DAILY ,..IT FIGHT ALOT OF SHIT …BE CAREFUL BABBSBUNNY AND DONT LET THEM INJECT YOU WITH NO NEEDLE CHECK OUT EVERTHNG THEY SAY IT IZ! TELLEM LET ME TAKE SOME TIME AND DECIDE FUK DAT AND PLZ DO RESEARCH IT, I KNOW YOU AINT NO DUMMY SIS!

    16. he rabies virus mixed with flu that resembles ebolaaaaaaa, hmmmmm u also bleed from every exit, did you know if you get rabies u die#!$ with in 21 days if not treated immediately , depending on your immune system could take years. Once the viruse gets to your brain it has 99% mortality jumping from one host to the next Through secretions saliva air if u have a flu and cough alot. those 21 days u can infect people, you become very violent and can harm yourself or others, thats why the infected have to be in isolation, funny thats how long their quarantining people now. For those days if u can survive and if u do you are immune because of the antibodies in your body, you can give your blood to help others fighting the disease. Every zombie movie looks like a rabies victom bleeding from eyes nose mouth,
      Watch the movie 28 days in the beginning its eerily similar. Also That guy that ate that homeless guy face naked actually had the rabies virus. experiment gone wrong?. Reminds me of walkinggg dead, world war zzzz, i am legenddd,
      it was in our faces all this time, with video games and movies maybe they wanted us to prepare? Ofcourse population control, but im sure they want some of us to survive to rule over anything’s possible.

      • All you have to do is ask yourself, WHO pushes for them to be made, WHO makes these movies and WHEN they are shown to the public. From the producers right down to the actors they have an agenda, don’t get it twisted. Film and television were made for a purpose, research its beginnings. Look with your eyes if you can see and listen with your ears if you can hear. Someone is trying very hard to send the Black population into a panic.

        Chris Brown has an agenda, believe that. Chris brown said what a lot of people were thinking, why? And why now? Thomas Duncan (a Black man) was the only person who didn’t receive any treatment, the so called infected nurse did and she was infected when? I thought they ran out of the experimental drug? Oh but then another company offered theirs and it was too late, he died. Now she can speak and says she’s doing fine thanks to receiving PLASMA (not a drug) from someone who was allegedly cured? I think I smell a rat.

        Check out this link:

        http://www.huffingtonpost.com/jota-echevarraa/spain-ebola-sierra-leone_b_5978662.html?ncid=txtlnkusaolp00000592

        Why are our protocols for protection different from ground zero? Things are no adding up people.

        Now everybody and their grand momma is saying they have a vaccine to cure EBOLA, wow…..The only people who are not being treated seem to be Black and who do you think is going to rush out to get that vaccine?

        Yeah, they want a few of us to survive. Can you say Melanin rich.

        • Word Black Enga!!! Just to add a few lines. Morrocco is supposed to host the upcoming African Cup of Nation tournament (AFCON). The country voiced concern over the ebola virus since most of the particpants in the tourney come from West Africa. Now, South Africa has been asked to come to the rescue and host the AFCON. Question is why the same request can’t be taken to Morrocco’s North African counterparts, e.g. Algeria or Egypt, but South Africa? #Justmyopinion

    17. DAT DAY WILL COME LIKE CAPLETON SAID, AS WICKED AS THIS DEVIL THINK HE IS ,..WE LIVIN INNA SMALL WORLD ! !!

    18. Oh Good Lord.
      :-O
      Some peeps are taking Breezy seriously,. Ahem.
      What’s next,–are we gonna make Bobby Brown the Surgeon General?

    19. There’s a spanish country I believe that said that the US infected their people with diseases. Im not sure if it was Honduras but this story was in the news a few months ago. Yes all these diseases were created to eliminate folks. Population control the police shooting and killing people. I wonder if justice will be served and someone be charged for killings. Why is it that these diseases are always coming from West Africa and not South Africa? South Africa and apartheid. Rip Nelson Mandela

    20. What has this country been known for? Blaming black people for their problems. Black people were taken from the motherland and now why are we to blame for the problems of the world. This has to be hell on earth because in the afterlife these devils have to see their fate.

    21. Can somebody please tell me how are they curing white people with the disease and the black people are dying? Are they paying the white people to say they have it and they really dont? Its obvious that a black life is not valued as a white life. I pray and hope one day we will see victory.

    22. Ain’t nothing fake about this, we’ve seen this time and time again. Art imitates life! Remember those epidemic movies? And the main people who are dying are black folk. Get with it or get left. Real simple people!

      • This is what’s known as Hidden In Plain Sight… Yet even before that Simpsons episode entitled Curious George and The Ebola Virus in 1997, there’s been no mention of the medical disaster movie Outbreak starring Dustin Hoffman, Rene Russo, Morgan Freeman, Cuba Gooding Jr. Kevin Spacey, Donald Sutherland and Patrick Dempsey, which focused ‘on an outbreak of a fictional Ebola-like virus called Motaba in Zaire and later in a small town in the United States.’ ‘The movie was released on March 10, 1995 and proved a box office success… Then ‘ironically’ ‘a real-life outbreak of the Ebola virus occurred in Zaire only a few months after the movie was released.’

    23. All the fu&^ed up shit in the world goin down, its quite logical to consider the theory of a purge. Why is no one talking about finding the host!!?? hhmmm.

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here