Tricking Ain’t Easy For Bow Wow

    56
    SHARE

    Bow Wow Erica Mena Ghost

    Shad “Bow Wow” Moss bought rented his Love and Hip Hop New York fiance a $250,000 Rolls-Royce Ghost for her 30th birthday.

    Yes, the same Shad Moss who just last year claimed he made only $2000 per month, and therefore could not financially support the daughter he shares with Joie Chavis.

    Here’s what’s reported:

    “On Saturday night Bow Wow and his fiance posted several photos showcasing the celebration. Bow Wow threw Erica a masquerade black tie ball.”

    Hollywood Street King on Instagram
    Previous articleTyler Perry’s Odd Encounter With Joshua Sole
    Next articleAretha Franklin Throws Shade At Taylor Swift, Nicki Minaj & Auto-Tune

    56 COMMENTS

    1. naaaa bow wow was bucked in the butt by men @ a young age he need to cone out like raz b & deal with the truth lol I know this sheitt is a joke @_@

    2. Erica looks like she’s headed to her daughter’s quinciniera…wtf is that 1991 crushed velvet mess… She’s the epitome of a tacky Miami latina.

      And little guy looks like her son, lololol…

    3. Bow Wow know what I know he better take care of my lil cousin or get his ass shot! We Chavises don’t play! *Side note* Yes, I am a Chavis. My father is borned a Chavis. I just don’t carry his last name. I carry my mom’s.

      • OH SHIT RADIANCE , YOU NOT A CHAVIS FROM SC , AND NOT FROM CHARLESTON ARE YOU? …CUZ ALL MY FAMILY ARE CHAVIS ON JAMES ISLAND, DOWN YONDER !!

              • “Somebody told me this world was small…”
                –Black Thought

                Who would’ve thought people would find long-lost relatives on a site like this? lol

              • OKRA SOUP AND LIMA BEANS EATING AZZ NIGGAz I DONT EAT SEAFOOD …MAN WHO KNEW I KNEW WE SHARED A KINSHIP BUT DAMN A BLOODLINE TOO! WOW

              • Chillin’ fam, what’s good with you? And yeah, DaRadiant1 is the homie & one of the coolest, non-white-worshiping females on this site–No need to cuss her out! lol Ya’ll being cousins is crazy as hell, man, but then again, all roads lead back down South for non-immigrant black ‘Americans,’ so we shouldn’t be surprised to an extent.

              • I’M GUD, I SEE DAT RUNZ IN THE FAMILY, WE DONT WORSHIP NO SLAVE MASSA HERE, YEAH ITZ CRAZY BUT NOT SHOCKING WE ALL FAMILY CUZ WILLIE LYNCH HAD MASSA SHIPPING SISTERS AND MOTHERS AND FATHERS TO OTHER PARTS OF THE COUNTRY AND ISLAND AND WORLD LIKE IT SAY IN DEUT 28…SO WHEN I SAY BROTHA AND SISTA I MEAN IT NOT SURPRISED ,JUST I KNEW I LIKE HER FROM JUMP!

            • Dammmmmmmnnnnn!!! Lmao! We gots to meet! U got family in Lamar, Society Hill hell we got family on the reservation in Lumberton and Pembroke, NC!

              • YES LAWD WE GOTTA MEET , I HAVE FAM IN WILMINGTON NC AND MOST PPL OF LUMBERTON ARE NATIVE AMERICAN /BLK INDIANS! THEM MY FAM TOO! WOW

              • Glok my dad just left on his Harley and he said this is a blessing to find some more family. He said we have our own community in Hemingway, SC called Chavis. Have a middle school, a bank, a church after our last names. @ Rah, thanks for the compliment and you too are mad cool as well.

              • WE HAVE A BIG FAMILY WITH MEANz WE AINT NO BROKE FAMILY , TELL MY CUZ WE GONNA BREAK BREAD SOON IM THINKING FEB, MARCH IMMA HEAD TO CHARLESTON AND STOP BY YALL TOO, HEY RADIANCE FIND WHERE I CAN COP SOME GUD STICKY OUT DAT AWAY !

      • And u wanted to point that out BECAUSE?
        Who was on a need to know basis with that unnecessary tidbit of info?u don’t claim the name so why share that?

        • Hold the hell up! I do claim my father’s last name. But since U want to adamnant about Imma break it down so U can fully understand. My parents were never married! That’s why I ended up with my mother’s last name. Now if I add my father’s last name, that’s an ass of paperwork to do! Wills, insurance policies, properties, stocks and all that shit! Do U think Imma go to six different States and damn near 8 court houses to change a name to please your ass? Hell no! My Dad knows I am his kid! Hell I am his carbon copy! @Glok, Those months sounds great! I am so happy that we found this out! LOL! U never know when or where in this world! LOL!

          • Typo: Six counties too! Damn that an ass of paperwork! Not included the health dept to change birth certificates and the Social Security place. Point is…ARE U CRAZY!!! U DO THAT SHIT! OH AND LETS NOT FORGET ALL THAT MILITARY PAPERWORK AS WELL!

    4. Bow Wow be a father to your child. Stop fronting with this cheap trick Erica she’s a user and a loser.

      • Hes probably scared to leave after seeing that 45 sec clip of her attacking her son’s father from Terror Squad and callng him the n word.

    5. she’s riding around in a rolls royce, meanwhile, they both have children that theyre neglecting…and for what? Maybe Bow is trying to get a reality show out of mona???

    6. Its a shame Bow Wow has to stand on couches in VIP to seem taller than his girl. I bet his BM is at the courthouse right showing the judge all the “gifts” he bought Erica but he supposed to be broke though.

      • OMG…that’s EXACTLY what I was going to write about.

        Rarely would I encourage such behavior from a woman who has a child out if wedlock BUT…in THIS case I would HIGHLY suggest the mother of Shad’s child RUSH herself &/or her attorney to the nearest Family Court in her jurisdiction & firmly request her current child support order be modified based on ALL the “well documented accoutrements Mr. Moss clearly afforded for a single day’s event. The COMBINED cost of the documented accoutrements including but not limited to the use of a Rose Royce, rented or otherwise far exceeds the current total monthly child support Mr. Moss is ordered to pay based on the SOLE $2k monthly income he claimed.

        If Shad’s defense argues that “all the trappings of the event (his fiancé’s
        b-day) were funded by BET &/or donated by various companies &/or services…
        all she has to do is request BET assist in paying an the requested increased monthly amount in child support. If for any reason there is an additional argument she should then request the court demand ALL his current bank statements, credit card statements, monthly bills & payroll info. I would even request the court seize all his assets until the info was submitted & adequately reviewed by the court.

        BET HIS ASS…will think twice about posting everydamnthing on social media then! If any of you know her tell her EXACTLY what I said!

          • Even if bow wow had money, the courts was not gonna give it to miss Lil thang !! Wrong race, now if she was white oh he would’ve been beyond broke !!

    7. Wtf?! Please tell me the annual Running of the Bulls is starting right now. This bish look like the honorary matador. Ole!

    8. These Nukka Are Pussy Whipped By These Non Black Women Althought Latino People Are Black Some Of Them Do’t Think That Way.
      Remember That Latino Who Let George Zimmerman Walk Free!! The Bitch Had The Nerve To Go On Tv Talking About Her Blackness!!

      Erica Is Going To Do Her Classic Cheat And Run That’s All She Knows

    9. I’m look’en for him to go over the edge, because that girl is a real prostitute that will f*ck anybody, or have f*cked everybody? When he can’t afford her and the money’s bout gone she’s gonna drop him like a hot potato lol she’s a leach she a pro ho, she doesn’t want him like that. Poor bow wow

      • Sounds like the wifey material that many men today want to grow old or have children with. She is getting older now so hopefully she has calmed down some. 30 is too old for foolishness.

    10. This is about Bow wow height! If he wasn’t a a tall midget then people wouldn’t clown this “relationship” as badly.

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here