Shi Wisdom Calls Out Drake & His Bodyguard Chubbs

    22
    SHARE

    drake-chubbs-shi-wiz

    HSK Exclusive – After we’ve exposed that Shi Wisdom is the ghostwriter for Drake’s hit sultry rap songs the “Queen of Tha 6” takes to twitter telling the pair to come out of the closet.

    Here’s Shi Wisdom’s tweet to Aubrey & his sweetheart Chubbs aka Da Chubbster:

    shi-wiz-vs-drake

    22 COMMENTS

    1. yo drake do’t mess with a black women we ain’t all dumb as you mixed/sellout black men think!!!

    2. ezactly ROFLMFAO drake swears that he is the new Aaliyah SMH thats why DMX cant wait to run into that faggot. CASH MONEY RECORDS IS TOO HOMO !!!! IM GLAD THAT JUVENILE PISSED ON HIS CONTRACT

    3. Yeah drake need to come out the closet drake is a thot groupie for being on the low gay hey drake we know lil wayne an dem turnt u out.

    4. Juvenile a bitch like the rest of them right back to being birdman bitch birdman set you up so gotta come back when you ain’t got nothin and accept anything

    5. this so called “dating” won’t last because drake will probably hire someone to do his dirty work for him enough said

      if this gets out of hand he will probably deny it and then dump his boyfriend!! we know how they get down in Hollywood
      the boyfriend threatens to tell the whole world about his relationship with drake then BOOM BOOM!!!

    6. When you do right by people chances are they’ll do right by you. When you don’t do right by people, chances are…. Especially when money’s involved.

      It might be wise for Drake to pay the lady.

    7. Whatta Man… Whatta Man… Whatta Mighty Good Man…Yes He Isssss! Salt & Pepa, featuring En Vogue. This should be their theme song. All the man love these dudes pushing nowadays. Mathematics will never lie, Baby is pushing this gay ish with glee. Any logical person can generalize what’s taking place. No steady girlfriend, just strippers, video models, and groupies. Nicki Minaj and Rhianna don’t count, they’re peers. The red flags popped up early on. When i was in junior and senior high, dudes like Drake got flipped like a hamburger in the frying pan. Ya’ll know the rest.

    8. The fact that she was referring the girl who mentioned her to come out the closet and not drake and chubbs. This blog is a f*ckin joke and Chubbs is NOT drake’s bodyguard that’s his friend his bodyguard is Spoons you f*ckin dummies. is this what journalism is these days who writes this shit smh what a f*ckin joke. And ShiWisdom just basically confirmed that it’s a LIE and we should not believe everything we read on the internet. she tweeted a link indicating the one song her and drake wrote which is “I’m Ready For Ya” which later turned into R.I.P by Rita Ora.

    9. this is bs lmao clearly u guys are horrible liars lol where the heck in the tweet does it say closet? goofs.
      trying to stary something lmao and its not his bodyguard….jeeeeesh at least try to make it sound right

    10. i just don’t undastand why this blog is soooooo obsessed with gays.everione in hollywierd is a faggot.no black man can make it in hollywierd unless he becomes a bottom feeder??? huuuh comeon jacky,in every place there r good n bad people.da devil is in every industry,its up to u to decide whether u will work hard to tha top or join da fast lane which is sellin ur soul .some people r there thru hardwork,not everione will bow down to da devil.da everibody gay shit is gettin boring.

    11. don’t care bout drake getting his high yellow ass pumped by anybody.

      the girl should have read her contract and checked out the history of cash money and baby paying his writers and producers.

      baby paid her money up front and doesn’t owe her anything she just didn’t know it she already GOT DRAKE’S ROYALTIES SHE WAS PAID THE FEW MILLION WHEN SHJE SIGNED THE DWAL NOW BECAUSE SHE DID’NT READ THE CONTRACT WHICH SDAYS SHE WAS PHUKKED BABY DON’T OWE HER ANYTHING SO HE’LL FIND A NEW WRITER.

    12. Chubb is not gay he’s from reps up and everyone in Toronto knows who reps up are gway soldiers check the Galloway boys they put in that work on the streets

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here