Jermaine Jackson’s Wife Arrested for Beating His Ass!

48
SHARE

jermaine jackson wife arrested

She looks sweet and innocent, but Jermaine Jackson’s wife doesn’t play when it comes to keeping her man in check!

Sources have reported that Halima Rashid was arrested on Saturday, November 28 for domestic violence. The incident took place at their family home in Woodland Hills, CA, and 38-year-old Halima was booked on felony corporal injury on a spouse. She spent 5 hours and jail and was released on $50,000 bail.

Some mess is always going down between celebrities during Thanksgiving weekend. Remember on Thanksgiving 2009 when Tiger Woods’ wife, Elin Nordegren, took a golf club upside his head after she found out he was cheating? Something tells me Halima may have uncovered a few of Jermaine’s side pieces, but we’ll have to wait for the real tea to be spilled.

48 COMMENTS

      • Hell nah they swing first all the damn time !
        It's just they wake up morning get you going head to start the work day off right is why we overlook that shit !
        Once it over its actually over not still mad from,last night nope just gobble gobble an off you go !
        No real secret or magic that's it ! Plus they cook n clean let's be real u know women who keep a f*cked up spot ! Insta this face that an in the backdrop of every pic is a filthy room why she stunting lmao !

    • Non black women know how to take care of a bruvver.

      AHAHAHAHA!!! Thats what he and the rest of the sell outs get!

      • She should have beaten the shit out of his raisin face, he can't take care of none of his business hisself.. That's why most of them end of broke., I don't need no one to do that., I check over my investments, because they will cheat you with your eyes wide open. Pay my own damn bills., these dumb bastards deserve everything they get..

        • He does look like one of them california raisins …come o think of it …LOL dang you right on with that one …he f…'d up his face like only a Jackson could …smdh…he used to be FIYN…when he was younger…. Now … California raisin clayman lookin ….

        • You know what they were on celebrity wife swap & you're right, she was the one taking care of all of the business. Jermaine was just worrying about how he looked everyday. Dude's a diva.

    • Hell nah they swing first all the damn time !
      It's just they wake up morning get you going head to start the work day off right is why we overlook that shit !
      Once it over its actually over not still mad from,last night nope just gobble gobble an off you go !
      No real secret or magic that's it ! Plus they cook n clean let's be real u know women who keep a f*cked up spot ! Insta this face that an in the backdrop of every pic is a filthy room why she stunting lmao !

    • Ex wife. He had two kids from his brother Randy's ex-wife. He better get his niece Stevana to represent him in court. She just got done graduating from law school too.

  1. You can tell she's the one with the money! she's sick of his broke scrub ass but is only with him due to being the brother of the late great Michael Jackson. She is his karma Joe kicked their ass, they cheated and beated now he's getting beat down by a women with more money/power than he has.

  2. Still greasy as ever.

    I guess the Jackson men have a thing for Iranian=Persian women. That chick on the Bravo show about rich Persians in LA is also a Jackson partner. I don't think they're married tho.

    • LOLLLL…..You're Right! Actually, it is Jermain's son with Hazel that is dating that chick from shahs of sunset.

  3. There's nothing nice and sweet about that picture. She's arab too which only means Jermaine should be happy he survived. I have no sympathy for a self hating black such as Jermaine.

  4. That woody wood face nigga stole his brother wife I think it was randy?! What kind of p*ssy she got to have brothers dropping seed in her!? Well got damn!

  5. Jermaine used to abuse hazel gordy who caught jermaine and whitney in bed together jermaine abused all his second wife who wrote a book about all the infidelity jetmaine his brothers and joe was dping

    • Hazel Gordy isn't dead. Now Tito's ex wife Delores is dead ..she was murdered. And Anna Gordy who was Marvin Gayes ex wife and sister to Berry Gordy died last year in 2014.

  6. Thanksgiving is such a stupid Amerika holiday,
    how could black people celebrate a holday of there
    anglo saxton slave masters,

    • Tell Em! Tony! These kneegros probably don't know that the whole concept for the "thanks giving" was done way before ameriKKKa in Europe when blacks ruled but were being taken out of power and killed. The turkey symbolized our people during that period. The stuffing was self explanatory and the cranberry symbolized the blood. The slave master is the real savage. Can't believe dead-brained blacks are happy celebrating their own demise.

  7. Fuck thanksgivibg the whites told the indians wete gonna feed yall smoke the peace pipe then kill you and take your lands and rape your women all in the name of whatever queen they served

  8. It's sad to say but jermaine who is truly the maggot of the family has demeaned the woman for yrs under Allah, but he's disgusting he has suddenly rose to fame behind and pig tailing his brothers death, 9 kids four different woman none he has raised his mother took care of, he's literally living off his mother pocket, it turns my stomach this is the man who blasted his brother openly mj he commited incest and now he openly try's to immunell ate mj, he was takin so much money talking about mj death, and now he looks crazy

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here